اینکه شما نویسنده به دنیا نیامده‌اید به این معنی نیست که باید با اسناد تجاری نامتناسب و غیرحرفه‌ای سروکار داشته باشید. مهم‌تر از آن،‌ هر مطلبی که شما می‌نویسید، مستقیما کیفیت محصول و خدماتی که کسب و کار شما ارئه می‌دهد را منعکس می‌کند.اکنون، کتاب کاربردی “هندبوک نگارش تجاری AMA” کارهای فرضی بیش از ۵۰ اسناد تجاری رایج ازجمله گزارش پیشنهادات، طرح‌های تجاری، ارائه، مطالب مطبوعاتی، یادداشت‌ها، خبرنامه پست الکترونیکی، نامه‌های مجموعه و مواد فروش را بررسی می‌کند…




سایت مرجع+پسورد

www.booktolearn.com