بهترین و مستقیم‌ترین روش برای انتقال اطلاعات، تخصص، حرفه و شخصیت شما به دیگران ازطریق صحبت‌کردن با آنهاست.کتاب “روش حرف‌زدن شما” یک راهنمای جامع و کاربردی برای آگاه‌شدن و کنترل چگونگی ارتباط شما با دیگران می‌باشد.تمام بخش‌های کتاب بر موضوعات ایجاد ارتباط در فضای کاری مانند مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، پست صوتی و موارد بیشتر دیگر تمرکز می‌کند.دکتر Fleming مشاوره‌های دقیق برای موارد زیر ارائه می‌دهد و امتیازاتی برای آنها در نظر می‌گیرد:چگونه دیگران شما را می‌شنوند، مقابله با مشکلات خاص صحبت‌کردن…




سایت مرجع+پسورد

www.booktolearn.com