فیزیک برای توسعهدهندگان بازی
اگر میخواهید تجربه توسعه بازی خود را با واقعگرایی مبتنی بر
فیزیک، غنیتر سازید. ویرایش گسترشیافته کتاب کلاسیک “فیزیک برای
توسعهدهندگان بازی” اصول فیزیکی قابل اجرا برای توسعه بازی را تشریح
میکند.شما درباره برخوردها، انفجارها، صداها، پرتابهها و دیگر افکتهای مورد
استفاده در بازیهای Wii، PalyStation، Xbox، تلفنهای هوشمند و تبلتها،
یاد خواهید گرفت.همچنین، چگونگی بهرهبردن از سنسورهای متنوع مانند شتابسنج و دستگاههای ردیابی نوری را کشف خواهید کرد…
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۲ ساعت 14:31 توسط مجید جامی
|